Revenge of the Bridesmaids

Tjabba tjena halloj. Fortfarande vaken? Jadå, en självklarhet eftersom jag tog en powernap innan idag & vaknade av att älsklingen ringde mig. Han blev jätteglad när jag sa att jag fick nanna i Ängelholm, han är en riktig underbaring. Vad skulle jag gjort utan honom? Mitt troliga svar är att jag inte hade levt idag för han har hjälpt mig så himla mycket. Om det är någon som funnits för mig när jag har haft det jobbigt så är det han & det kommer jag aldrig glömma.
Nu sitter jag i soffan eller rättare sagt halvligger med en riktigt bra film på. Den heter Revenge of the Bridesmaids & handlar om att en riktig diva ska gifta sig med sin kompis före detta pojkvän men det visar sig att divan blivit tvingad utav sin mamma pga deras pengar är slut. Har sett den några gånger redan men är ändå lika bra :) Om ni inte har sett den, är det bara ett sånt där måste innan man dör.
När filmen är slut ska jag nog släcka och inta sängen, för klockan ringer rätt tidigt imorgon och förhoppningsvis är jag på benen snabbare än kvickt.
Ska berätta om mina planer imorgon, lite mer detaljerat än innan..
en gammal goding från maxi på ättekulla. fina tider de där men hade aldrig i livet gått tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0