Rännstensungar blev det istället

Filmen jag egentligen skulle se 100 women funkade inte som jag ville så jag stängde ner skitet och startade en ny film, rännstensungar. Jag såg den minst en gång i veckan som liten. Tyckte den var riktigt bra och det tycker jag fortfarande men den hackade så fruktansvärt mycket pga att mitt internet gör som de vill helt enkelt.
Mitt i filmen ringde min älskling och vi pratade lite & då frågade han ifall jag ville med och kolla hockey imorgon men jag är upptagen och har inte pengar jag vill lägga på det helt enkelt. Imorgon ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv-dag, det innebär hårinpackning, massa mys med film & godis och förhoppningsvis god mat och sånt allmänt. Ikväll har jag inte gjort mycket mer än skrivit i min kalender och planerat framåt litegrann + kollat på en massa filmer känns de som, men de är bara tre. Jag saknar något, det är min älskling och jag är så extremt sugen på godis. Håller tummarna för att mamma köpte något gott när hon var på oj innan idag. Ska springa ner och checka.
Här kommer en bild från igår. Den är inte helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0