Önskar er en god natt.

Nu är deltävling 3 snart slut och precis dom jag sa skulle gå vidare i fredags gick vidare. Läskigt? Nja, litegrann. Det är dags. Tid för sängen. Fast för käka cornflakes och mjölk, duscha, borsta tänderna, tvätta & smörja in ansiktet och byta om till pyjamas såklart. Sen blir det nattinatt tills imorgon. Jag hoppas verkligen att jag vaknar i tid för att även hinna blogga men med mig vet man inte och kan inte vara säker på något förrän i sista minuten. Haha gullig jag är.
Men nu drar jag ut på det. Ännu en gång. Så nu säger jag det. Dem orden. Godnatt och sovgott.
Kram på er ♥
Bild tagen av Daniella. I somras, på Rågenskolan.
Jag var trött och somnade alltså sådär. Var inte skönt efter ett tag vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0