Nighty

Nu fick jag till min design precis som jag har velat ha det, de senaste gångerna jag har gjort om den :) Bredd och nu har jag tillgänglighet till större bilder. Bra gjort av mig tycker jag :)
Sitter och slappar i soffan med ett glas saft och tittar på Navy CIS, ska lägga mig efter jag har tittat på detta eller så kollar jag på 2 and a half men också.
Imorgon ringer klockan halv 7, ska upp och duscha & sånt då, utan att stressa i hope! Det är sista gången jag går till min praktik på lite mer än en vecka, ska bli skönt att ha lov men på ett sätt kommer jag sakna dom små liven :*!

Nu ska jag checka ut och ta bort mitt smink innan pausen tar slut. Bloggar mer imorgon hoppas vi på. Ska försöka ta några nya bilder på mig då också, får låna pappas kamera eller ta min egen. Vi hoppas på det bästa iallafall. Godnatt och sovgott era trollbarn. Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0