Night time

Nu är det dags att säga natti natti och släcka ner datorn iallafall. Behöver inte lägga mig i säng för att sova ännu men tids nog, för sömn behöver alla även om jag har sovit bort hela dagen. Imorgon är det praktik som vanligt, från klockan 8 till 1. Inte vidare jobbigt så jag klagar inte. Efter praktiken går jag snabbt hem och tar en skön & lång dusch antagligen. Ett måste är också att städa mitt rum, de är ett bombnedslag just nu.
Jag bloggar när jag har fått ordning på mitt rum & förhoppningsvis får ni före & efter bild på städningen, haha. Varför blir det stökigt sådär efter fem minuter när det tar minst två timmar att städa, speciellt för tjejer? (a)
Men nu börjar jag snacka dynga igen så ska sluta innan det drar iväg. Ni får ha det så bra, en sista dag på praktiken. Detta fixar jag.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0