Nattinatt

Det blev Djungel-George. Den är rolig om något men rätt barnslig också, för hur ofta kan apor prata liksom? Typ aldrig va? Men i vilket fall som helst. Ville se tvåan också men filmen är borta. Puts väck, märkligt. Inte sett den på ett tag men den kommer väl fram någon gång eller så ligger den i dvdn som jag kastade för ett tag sen. Hade inte förvånat mig. Bara en riktig trög person hade kunnat göra det och jag är de ju :) Haha nej, nu ska jag inte vara taskig mot mig själv här inte.
Jag har bestämt mig för att släcka ner och såhär nu för ögonen kan knappt hålla sig öppna. Imorgon kommer bilder på vad jag köpte på Familia igår. Me love ♥. Imorgon ska jag sova ut ordentligt för sen börjar skolan på måndag eller praktiken en vecka till rättare sagt. Ska bli kul och skönt på ett sätt att komma tillbaka. Det är skönt med lov om man har något att göra varje dag, annars blir det bara trist men detta lovet har varit kanon! Men ska inte dra ut på detta godnatt inlägget precis som alla andra. Innan jag loggar ut kommer +/- lista. Toppen. Godnatt på er. Finns på mobilen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0