Nästa fredag är man på de igen

En suverän helg. Fredagen spenderades med älskling & resten av familjen hos mina små älskade kusiner. Blev älgbiffar till käk, skitgott! När klockan blev åtta fick man hämta sin kusin som var på disco, kungen själv :) Han är härlig han, hela familjen Johansson är härlig rättare sagt. Efter det blev de massa mys med spel & sånt, blev rätt många diskussioner & tårarna rann också inför kvällen. Tur att min älskling var där♥. Lördagen gick man upp tidigt, packade & gjorde ve sig och när klockan blev tillräckligt hämtade man pizza & åkte till älsklingen. Innan kl 6 promenerade vi mot stationen och mot Helsingborg & vidare därifrån till Ängelholm, vidare mot Skälderviken! Där spenderades hela kvällen. Hade riktigt kul :) Träffade Geten, Oliver, Filip, Niclas, Emma och min älskling såklart. Kvällen innehöll massa skratt och fick nya minnen med nytt härligt folk :) Som det ser ut nu blir det att åka dit på fredag, igen för att umgås med samma folk & laga god middag. Låter härligt i mina öron, bara jag är med min älskling så är jag mer än nöjd!♥
Idag vaknade man tidigt, redan kl 9 var man på benen.Blev städ och frulle & sen hemresa till Åstorp med stop i Helsingborg, donken! Blev pommes och hamburgare & cola! Oj vad gott det var.. Tåg mot Åstorp och skiljda vägar med den jag älskar över hela mitt hjärta.
Åt för någon timme sen, tacogratäng - gott! Nu är det snart solsidan, det är såklart söndagens nummer ett!
Vi hörs efter de :)
Kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0