My second day at class 3a

Min andra dag på praktiken började med att försova mig men inte komma försent :) Under dagen har klassen haft egen planering hela tiden så jag har gått runder och hjälpt till lite här och var. Jag är bara så bra på matte numera, iallafall på deras matte. Haha de slutade vid ett och då blev det rättningen & sen ner på fritids för att snacka med mina kompisar, jag är ju cool nu :)
På vägen hem stötte man ihop med Emil, Anton och Therese så dom körde hem mig ;) Men nu när jag är hemma skulle jag ha bakat men mamma skulle naturligtvis laga maten och nu ska jag gå och handla till henne! Orkar inte men måste väl göra det ändå för ingen annan lär väl göra det.
Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0