Mina planer inför sportlovet

Hmm, vad vill jag göra?

Hela min måndag ska jag spendera med den bästa, alltså min älskade pojkvän ♥. Jag ska upp tidigt för att promenera litegrann och sen vara hos honom runt 10 tiden. Vi ska baka, ut & gå, fika, kolla film och bara ha det allmänt mysigt precis som vi brukar. Det blir alldeles säkert en riktigt bra dag, för det blir det alltid.
Jag mår som bäst med honom för jag vet att jag älskar honom och att han älskar mig. ♥


På tisdag har jag absolut ingenting planerat, men jag tror och hoppas att jag inte kommer sitta hemma.

På onsdag har jag inte heller hunnit planera något så det kanske blir min hemma dag i veckan. Då blir det massa film och att städa mitt rum. Kanske åka iväg till Bauhaus med mamma och titta på färg till mitt nya rum, i källaren! Hihi längtar till att flytta ner dit, till alla spindlar och såna underbara kryp.. Eller så tar jag detta på fredag då jag vet att min älskling inte kan träffas i vilket fall som helst. Vi får se.
På torsdag har jag inte heller något planerat, men jag hoppas på att jag inte kommer sitta hemma.

På fredag ska jag nog inte hitta på något speciellt eftersom min älskling ska iväg. Antagligen städa mitt rum. Men vi får se & hoppas på det bästa♥
På lördag ska jag vara barnvakt med min älskling. Till mina små snyggingar, Emil & Anton. Det är inte förrän på kvällen, mycket mer vet jag inte än. Informationen kommer senare i veckan eftersom det inte ens är måndag än. Förhoppningsvis blir det att Andreas sover hos mig eller att vi går hem till honom & sover där så vi slipper att gå ensamma hem när de väl kommer, de där föräldrarna. Hos mina små gullepluttar ska vi käka gott, kolla film, mysa och käka massa gottis för det brukar dom göra om lördagarna. Man ska hålla på traditionerna.


På söndag ska jag inte göra mycket mer än att njuta över att det är söndag och tänka på vilket bra lov jag har haft, ifall jag nu har haft det. Vem vet? Men jag tror det kommer bli jättebra faktiskt :)
Det är såhär min vecka ser ut och om ni nu vill träffas får ni höra av er. Och denna planeringen kan ändras helt plötsligt så sura inte för att jag säger nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0