Mår bättre

Nu mår jag mycket bättre än innan. En varm dusch med tända ljus och inpackning löser det mesta, iallafall en mindre deprission som denna. Jag lyssnar på helt underbar musik också, hur bra kan detta sluta egentligen. När jag kom upp från duschen hade jag sex missade samtal från min älskling + 6 sms av different people. Tänk vad mycket man missar på bara en timme eller mindre? Iallafall jag fick tag på älsklingen och han ville bara berätta vad som hade hänt under kvällen och att han visst de ville vara med mig imorgon. Och sånt blir jag bara så glad över! Jag är verkligen den lyckligaste i världen och har den bästa killen man kan ha. Gud vad jag älskar honom.
Nu tittar jag på samma film som innan men ska byta nu snart. Om jag orkar! Har ingen bra film här nere men får väl kolla på en som jag har tittat på innan. Lika bra det så jag inte somnar för tidigt idag. 
Ska välja film så vi hörs efter filmen slutat. Då hoppas vi på att en hiss och diss lista kommer också!
Andreas Rasmussen, min prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0