Mår bättre ikväll :)

Nu är man utvilad och mår tillräckligt bra för att gå till praktiken imorgon. Hela dagen har jag legat på soffan och sovit som en stock & sen vaknat helt pigg & sen lika trött igen. Usch, hatar att vara sjuk eller överhuvudtaget att må dåligt. Till middagen blev det äcklig köttfärssås och spaghetti men det var icke gott så vi slängde all mat i slasken. Jessica gick och handlade mat till henne & mamma men jag tar cornflakes, min nya älsklingsfrukost liksom! :)
Men under dagen har jag också pratat mycket med mitt hjärta och vi har bestämt att vi ska iväg på lördag, till Ängelholm för att sova hos hans kompis där :) Tycker det ska bli skoj. Nu är frågan, vad ska jag ha på mig? Haha nej faktiskt inte. Har redan bestämt mig :)
Nu tittar jag på landskampen med mamma. Mysigt med ljus och gottis :)
Bloggar lite senare. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0