Kramp i magen eller något

Det blev en hel del inhandlat på Familia idag. Framför allt underkläder. En fin rosa bh med matchande trosor till såklart + fem helt randåm trosor. Skit fina var dom allihopa. Det blev även en rosa/vit randig tröja. Sådär typiskt mig typ! Me love that style yeah. Efter shoppingen blev det att åka till PANG för att köpa gottis. Blev en rackar stor påse med godis för bara 47 kr. Billigt och bra tycker jag! Det rimma eller gjorde de det?
Till middag idag blev det för min del ryggbiff med kulpotatis, igen. Resten käkade pizza eller någon annan skräpmat. Trött på allt sånt + så ska jag äta det imorgon för jag ska vara barnvakt som sagt, till mina snyggingar. Nu ligger jag i sängen i mitt nya rum och jag trivs riktigt bra. Har en chips skål och en godis skål & även ett glas cola här bredvid mig, även min snygga mobil men ingen är social idag & lika bra är väl det. Är inte på topp och mår inte helt okej. Orsaken finns men den tänker jag inte skriva ut här. Ännu en tråkig sak är att jag har grymt ont i min mage. Stackars mig.
Efter shoppingen och middagen tog jag ett foto. Bytat om till myskläder och trivs i det. Har även halsduk och mössa på mig. Lite kyligt på mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0