Kom aldrig till skott

Jag har inte blivit färdig ännu men nu har min mamma kommit hem så jag ska göra ve mig så jag ser normal ut. Vi ska nämligen till Hyllinge idag, till familia och till pang. På familia ska jag hitta underkläder och på pang blir det goodis. Mums vad gott det ska bli. En massa massa massa! Flera stora påsar. Satsar på att rulla fram imorgon, låter helt okej.
Under tiden från förra inlägget har jag bara larvat mig med kameran och sådär va men några bilder blev det väl som jag kan bjuda på för jag ser inte normal ut.
Första lådan

Mitt rum som blev ommöblerat.


En busig bild på lilla busiga mig


Nu blir det att göra ve sig och åka till Familia. Bild på mig innan vi far kommer! BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0