♥ johan falk

hej hopp gummisnopp! :*
idag har det blivit mycket gjort, klockan ringde tio och jag steg upp vid elva.blev duschen, städning av rummet och läsning av ännu en bok, greeat! sen blev det väla med syster och mamma, blev massa kläder inhandlade.två par leggins, en "klänning" typ och en magtröja kan man säga. sen snabbt hemåt, bestämma outfit och iväg på kalas hos min snygging som fyllt hela sex år. min underbara älskling var också med♥
på kalaset blev det god mat, tårta, godis och massa trevligt snack med allt & alla. hade mycket trevligt! :*

nu sitter vi hemma på mitt rum och tittade på johan falk! bra film ♥. men ska inte ödsla min tid på detta mer. är inte på topp, trött å skit.
vi hörs imorgon!
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0