Jävlans också!

Jag skulle ju lägga mig i tid, men jo tjenare! Hur gick det? :) Jag har kollat på tv och myst med mig själv lite för det har behövts. Snackat lite med min älsklingspojke också, han får mig verkligen glad! Varit lite halvt depp ikväll för jag är trött och känner att jag inte räcker till men han stöttar mig & det är jag så glad för.
Nu ska jag väcka pappa, borsta tänderna, ta bort smink och sen nanna i min säng :) Klockan ringer 7 precis som vanligt imorgon och praktiken börjar 8. Härligt att stiga upp tidigt och jobba till 3. Sånt jag älskar vet ni :)
Haha nämen jag trivs faktiskt rätt bra, helt ärligt faktiskt :) Men nu ska jag som sagt inte dra ut på det som jag gör nu utan jag ska stänga ner.
SÅ GODNATT!
en suddig bild från första praktik dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0