Jag är bara din

Rubriken är till min stjärna ♥

Jag tänkte jag skulle  släcka ner och gå ner för att ta något gott att äta. Macka och cornflakes med mjök låter gott säger min mage till mig nu. När maten är uppäten ska jag inta sängen med ett skutt. Men innan jag somnar tänker jag be de människor som är vakna att väcka mig runt 10-11 tiden för jag ska städa och fixa på mitt rum, orkade inte byrån idag heller. Bara slöat och saknat min älskling helt enkelt, såna dagar behövs dom med.
Mina planer imorgon är att fixa rummet som sagt, göra ve mig och åka till Hyllinge med mamma. Förhoppningsvis inskaffa mig nya underkläder och godis från pang. När vi kommer hem igen ska jag se till att tjata till mig något riktigt gott att äta, typ något kött eller räkor möjligen. Åh vad gott det är. Sen ska jag ta mig ner i duschen för att ta en lång, skön & framför allt vam dusch med hårinpackning och rakning av ben, det behövs..  Sen blir det mys med mig själv med en bra film och lite gottis. Kan en fredag bli bättre? :)

Jag ska ta fram kameran direkt när jag lagt ut detta inlägg för då kan jag kanske få några nya foto imorgon. Hur det ser ut på mitt rum t.exempel för det ser lika jävligt ut igen och det blir förhoppningsvis en och en annan egobild för har bara gamla bilder. Sorgligt, jag som fotade mig själv hela tiden innan! Haha. NU får det räcka. Släcker ner nu och om ni vill mig något får ni ta och skicka iväg ett mess för jag är nog vaken i en timme till iallafall.
Vi hörs mer imorgon. Godnatt och sovgott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0