Inga ord kan beskriva glädjen

Ska inte dra ut på det och berätta varenda detalj utan berättar lite vad som hände i stort sett och sen kanske lite mer detaljerat om några saker :) Hoppas ni blir nöjdare på detta viss.

I fredags gick jag upp tidigt för att åka till Ängelholm och fika & spendera kvällen och natten där, mysigt värre! Jag gjorde ve mig och packade & gick iväg mot stationen, tidigt. För tidigt rättare sagt! Satt på stationen en halvtimme innan tåget skulle gå & det var försenat så jag missade tåget från Helsingborg till Ängelholm också. Smart drag skånetrafiken! Till slut kom jag till Ängelholm och träffade underbara Emma. Vi gick till ett riktigt mysigt café och satte oss på ovanvåningen & snacket bara strömmade ur oss. Hade riktigt mysigt och det var verkligen kul att bara sitta där & prata med varandra, om allt och ingenting. Emma är underbar!
När klockan blev lite mer kom min älskling och hans kompisar där vi satt och fikade & lugnet sprang iväg, haha! Efter det hände det massor på lite tid, vi fikade ännu en gång fast på Espresso house, satt hemma hos Niclas & snackade och lyssnade på musik & kollade på när min älskling och Charlie spelade något spel.. + att jag klarade mer än 10 banor på bubble blast 2, på min mobil. BRA JOBB!
Haha, på kvällen blev det hembakad pizza till käk. Det var riktigt smarrigt, Niclas mamma kan :) Vi gick ut för att handla cola och stod på stortoget och kollade på när alla gick runder & såg lite allmänt fåniga ut. Haha när kylan kom närmare och närmare promenerade vi hemåt, tittade på avsnitt av något med hotell & så + parlamentet.
Sen blev det dags för att sova. Älskling och jag skulle sova i ett annat rum, så han byggde värsta kojan med kuddar och filtar & sånt. Riktigt mysigt! Han är underbar den där pojken jag lever för. Vi låg och snackade & sen somnade han sakta in och jag låg vaken & lyssnade på musik. Under natten vaknade jag några gånger men när morgonen kom väckte älsklingen mig & vi väckte Niclas och Emma för vi var tvugna för att åka hemåt. Tog bussen och sen tågen. Vad som hände efter det tar jag i ett nytt inlägg annars blir det för långt fast det inte var de jag ville :)
Ps. Jag fick inte några bra bilder på någonting så blir tyvärr inga bilder. En annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0