I made it!

Jag klarade det. Hela dagen har varit suverän, jag har mått jättebra från morgon tills nu :) På praktiken blev det en hel del snack med min handledare om allt, hon är verkligen fantastisk. Kommer bli jobbigt att lämna henne och klassen efter vecka 9, dom tog mitt liv med storm ♥
På praktiken fick jag en hel del gjort, rättade en massa och gjorde skyltar till deras poträttmålning :) Blev riktigt nöjd och sen blev det mellanmål, conflakes & mjölk. MUMS! Efter det var klockan redan 3 så jag promenerade mot oj för att köpa ett nytt kontantkort och ett choklad sen gick jag hem & chillade med sapmi pojken :)
Tog en "liten" powernap och efter det tog jag tag i arbetet och nu är det klart! Känner mig så himla glad och lättad, wow vad duktig jag är går i mitt huvud :) När arbetet var inskickat blev det käk, varma mackor och nu kollar allihopa på efterlyst & det är ett bra program med en vettig handling :)

Nu ska jag hjälpa söte Emma med sin blogg så fortsätter blogga efter det :)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0