I know the killer

Jag fastnade i en annan film direkt efter att Wallander slutat så blev lite senare uppdatering än väntat men det är helt okej. För jag är vaken i vilket fall som helst. Som min älskling säger är jag vaken dygnet runt känns det som. Haha fast det stämmer inte riktigt men nästan..
Tjuven hade jag tydligen sett innan och jag fick reda på vem mördaren var. De som blivit mördare var en granne? och en kvinna. Det var kvinnans man som mördade de två och han hade tre barn. Usch, hur kan man! Tur det bara är en film även om det händer i verkligheten.
Just nu tittar jag på en annan film, hide and seek. Aldrig sett den innan, den verkar lite speciell och sådär lite mystisk. Är det en skräckfilm eller? Själv har jag ingen aning.
Ska kolla lite mer på denna och komma på mina planer för nästa vecka. Man kan väl inte sitta hemma och ta det lugnt på ett lov? Aldrig i livet, inte jag iallafall. Måste vara igång fast det tycker väl inte alla andra är okej, därför kör vi minst 1 hemma kväll. Det är tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0