hur jag har haft det under dagarna♥

nu ska jag berätta om mina dagar fram till nu alltså, måndag, tisdag å onsdag!varje dag har jag naturligtvis varit på praktiken.vissa gånger har jag haft jätteroligt eller så har jag vatt så irreterad pga de som händer där så jag har velat banka min näve i väggen flera gånger! tänk att barn är så, hade aldrig kunnat tro det faktiskt.tur jag har upplevt verkligheten nu :)
igår gjorde jag iallafall lite mer än bara praktiken,jag umgicks med min underbara pojkvän.vi hade riktigt skojigt!han och hans mamma hämtade mig på min praktik & jag sprang in och hämtade alla johan falk filmerna för hans pappa ville låna dom..sa ju att dom var bra (a) sen följde andreas med mig in :$.
vi skulle bakat men mamma började med maten elr ja, var i köket iaf :) vi låg i min säng och pratade & skrattade.gud vad jag älskar honom!man kan inte ha en bättre pojkvän än honom.♥ vid halv åtta gick han hemåt och jag saknade honom rejält mycket men somnade gott i min säng igen!
jag vaknade idag och mådde inte bra,ville inte till praktiken men tog tag i mig själv och gick dit!varit en riktigt härlig dag, blev en riktig lång springtur också för fröknarna hade ju glömt hälften när vi skulle göra vår utflykt.idag fick jag bevis på att minnet sviker ju äldre man blir (a) haha! när man kom hem somnade man och sen har jag vatt å handlat bara! :* 

det var de enda jag har gjort i veckan än så länge,tänkte lägga in en veckoplanering också så ni vet vad som händer!jag hoppas just nu på att jag ska bli bättre så jag kan gå och må bra på praktiken imorgon!men har käkat två stora tallrikar med cornflakes och mjölk..gottgott♥


gammal å härlig bild sen i somras i think ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0