Hotell och middag flyttad.

Jag och älsklingen diskuterade en massa om att vi skulle ut och käka & sen sova över på ett fint hotell, inte så långt borta utan i Helsingborg. Enkelt och vi vet vart allt är men ändå jättemysigt. Men det blir inte av för hans kompis fyller 18 år och ska antagligen dit istället. Om man blir bjuden joinar man såklart men det får man vänta och se. Iallafall så blev det mesta skit  under kvällen pga  den jävla huvudvärken och mensvärk bla. Men det löste sig på det bästa sättet. Vi pratade ut och allt var okej igen.
När jag väl vaknat gick jag inte upp från sängen förrän klockan 3 & då blev det dusch och att göra ve sig, enkelt och snabbt för att åka iväg till bauhaus med min kära mamma. Vi köpte färg till källaren och kollade även på färg till mitt rum, för som sagt så ska jag flytta ner i källaren. Till ett stort rum. Kommer bli awesome! Efter handlingen kom min älskling hem till oss, fast först handlade vi mat på oj och pratade lite med hans mamma. Det blev ryggbiff, pepparbiff till pappa, kulpotatisar och bernaisesås. Det blev verkligen supergott. Min älskling kan. Eftersom jag inte gjorde så mycket vid tilllagningen fixade jag disken & när den var klar gick vi ut och mötte Micke. Det var ett tag sen.
Under kvällen var vi hos mig, pratade & skrattade mest. Vi tittade på efterlyst och sen skulle Micke iväg och träffa ännu en flicka, härligt. En kvart efter det gick jag och mitt hjärta upp på mitt rum och la oss för att kolla på film. Blev bröllopsfotografen. Den är fruktansvärt bra och sådär lagom rolig. Vi somnade i slutet av filmen och vaknade runt 10 tiden. Då blev det att promenera med honom hem till sig där han bjöd på frukost. Gullig han är. Efter frukosten promenerade man hem igen för han skulle plugga.
Sen jag kom hem har jag 
♦ tagit en powernap i en timme.
♦ kollat på pirates of carribean 1
valt film på voddler.se som jag ska kolla på nu.

Mycket mer har jag inte gjort och ikväll ska jag inte göra mycket mer utan bara ta det lugnt och fixa i min byrå. Kan inte stänga mina lådor pga röran med alla kläder. Usch och fy för sånt. Men det fixar jag efter filmen slutat. Men nu är jag godissugen så ska hämta lite godis.
Bloggar efter filmen slutat. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0