Hem ljuva hem

Jag är hemma, sedan länge egentligen men har haft fullt upp sedan jag kom innan för dörren. Som sagt så sov jag hos min älskling inatt och det var riktigt härligt. Jag sov på madrass nedanför hans säng för vi båda behövde riktig sömn och det går inte med en liten säng. Iallafall, lika mysigt för man ligger ändå så pass nära så man känner han är där. Imorse vaknade jag vid halv 8? och klockan 9 var både jag och andreas på benen. Jag hjälpte han med sysslorna som skulle vara fixade tills hans föräldrar kom hem. Lika kul varje gång faktiskt. Man lär sig något nytt varje dag, t.ex vilket sätt är lättast att rensa en spis på? Det finns många sätt men det min älskling gör är nog lättast men så gjorde ju då inte jag. Haha det blev att gå och köpa choklad i massor för det var jag sugen på & sen försökte min älskling lära mig något skate spel, det gick som det gick. Gillar inte pressen på såna spel, det är okej att spela om man är själv :b
När klockan blev tillräckligt gick vi ut och mötte Oliver, för han skulle nanna hos min älskling idag. Avis! I vilket fall som helst följde dom mig ända hem. Jag gick in och började med städningen direkt. Blev inga före och efter bilder idag heller men vänta i en dag, så får jag nog till stöket igen. Jag är duktig!
Städningen är klar och nu väntar en god kycklingsallad med familjen och min morbror & Jürgen. Lilla Sapmi är också hos mig. På tvn är det Djävulen bär prada, lika bra som alltid men nu blir det paus på den och igång med käket.
Hörs efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0