Harry Potter maraton

Jag ligger fortfarande på mitt rum, fast med en ny film. Hemligheternas kammare, även de en Harry Potter film. Har ett litet maraton med bara Harry Potter filmer just nu för har inget bättre för mig. Tänkte lägga in en planering på min vecka men det kan jag inte för har ingen aning om någonting. Det jag vet jag kommer göra är att träffa min älskling, träffa emma och niclas i hope och en massa andra roligheter. Nästa vecka är även sista veckan på min praktik. Saknar skolan litegrann, inte träffat Daniella på snart tre veckor. Lite dålig stil men det får väl vara som det är. Nu ska jag planera framåt och försöka mig på ett litet experiment och det jag ska komma ihåg innan jag ska lägga mig är att duscha. Kommer inte orka det imorgon men duscha måste man! Iallafall enligt mig.

Bjuder på en gammal bild på en fuling guling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0