Frukost och varm dusch!

När tåget närmade sig Åstorp hoppade vi av & älsklingen köpte ett fransbröd. Blev frukost hemma hos honom och även en varm dusch. Underbart att känna det varma vattnet rinna nerför. När det hade gått ett tag hoppade vi ur duschen och gick på städningen. När trappan var dammsugen pratade vi lite & bestämde att han skulle komma till mig lite senare på kvällen igen :)
Jag promenerade hemåt och köpte med mig en kladdkaka också. Träffade min mormor & pratade lite med henne. När jag kom hem la jag mig i soffan med Du är inte klok Madicken på tv men jag somnade bort i några minuter. Vid någon tid ringde mitt hjärta mig och sa att han kunde börja gå och det var helt okej.
Han kom och vi la oss & tittade på film fast tittade mest på honom. Han är så fin! När klockan blev lite mer gick vi mot oj för att handla käk till kvällen, blev tacos! Jag och älsklingen var mästerkockarna, jadå! Blev riktigt gott, lagade även till min pappa då & han gillade också det så han tog disken :)
Mamma skulle sova och ingen av oss andra var speciellt sugen på att kolla på Melodifestivalen så vi hoppade över det och kollade på en annan film, I love you Philip Morris. Den är minsann lite gay men den var helt okej!
Tiden blev senare och senare & det var dags att följa mitt hjärta hem. Jag tog minsann och dag på mig mina inlines och åkte med honom hela vägen hem för att sedan komma snabbt hem igen. Skönt att åka faktiskt, men fyfan vad kallt det var!
Var hemma kvart i tolv igen & väckte pappa för att säga att jag var hemma men han var yrvaken så jag tänkte skitsamma och gick & la mig. När jag vaknade imorse hade jag två missade samtal, utav min fader. Han var rädd att jag inte hade kommit hem igen. Han är för go´.
Vaknade vid elva & drog mig i sängen till halv två. Kollade runder på datorn och så. Är sugen på att köpa några ringar och fina armband, lite naket på fingrar och armar nu för tiden. Sadface! Har ätit fyra frallor till frukost och druckit två glas apelsin dryck & ett glas cola till efterrätt. Haha nu kollar jag på titanic på mitt rum. Pappa arbetar och mamma sover ett nattens jobb.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0