Ett avsnitt med vänner!

Min morgon såg ut som igår, fast hann äta två rostade mackor till frukost och kom minsann inte försent idag heller. Det blev idrott där jag fick springa efter bollar som en jäkla hund och hålla en rockring :) Under dagen har det inte hänt något mer speciellt än att jag har varit sugen på cola och inte fått någon under skoltid eftersom man inte får lov att lämna skolgården. Jag stannade en halvtimme extra på fritids för att rita färdigt min ursnygga teckning, haha! Det är alltid positivt för då slipper man den halvtimmen en annan dag :) Är bara så trött, vill sova hela dagen istället.
När jag kom hem började jag med storbaket, blev dubbelsats med muffins som skulle bli kladdiga men icke blev det. Ville göra en ny men sockret, bakpulvret och muffinsformarna finns icke mer hos mig utan det tog slut.. Men mitt hjärta brydde sig inte om det utan han vill ha dom ändå, bara hålla tummarna på att han tycker dom är goda då :*
I vilket fall som helst bakade jag, diskade, käkade middag med syster och pappa & sen diskade jag igen. Bloggar lite mer senare, ska kolla på ett avsnitt vänner nu :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0