En underlig kväll

Det har varit en lite konstig kväll tycker jag. Har försökt kon♥centrera mig på arbetet i teckenspråket men det har inte gått framåt, mer stått still. Somnade till i soffan med Kenny Begins på tv, eller om det var Dirty dancing. Kommer inte ihåg, börjar bli guldfisk :) 
Till käk idag blev det kebabsallad från den fina staden, Ängelholm ofc :) Pappa har jobbat i källaren hela dagen så snart blir det att flytta ner där i ett stort rum :) Det ser vi fram emot. Min älskling och jag ska måla det då, han har erbjudit sig att hjälpa och man tackar väl inte nej till det.
På tal om vädret så har jag haft en väldigt konstig kväll, kanske på ett bra sätt. Många diskussioner och mycket missförstånd lite här och var men nu är allt löst på bästa sätt i think. Märker det annars imorgon.
Nu ska jag svara på två frågor till på arbetet och sen lägga mig, behöver sova fast jag har sovit bort hela dagen. Lite skojigt för jag kommer inte kunna sova inatt så jag ska ligga i min säng, kolla rakt upp i ingenting och tänka på min älskling♥
Nu dör min dator så vi hörs mer imorgon.
Om arbetet blir klart och min kära pojkvän har tid ska jag träffa honom hade jag tänkt. Saknar honom :*
Ps. I love you Andreas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0