En härlig söndag

Godmorgon på er mina gullvivor! Idag är det en härlig dag för kvällen igår och morgonen idag har varit så fantastisk.Vaknade upp bredvid den jag älskar mest i hela universum,den bästa känslan i hela världen kan jag tala om er för!Vi låg och mös & snackade lite i sängen och vid tolv steg vi upp för då skulle han promenera hem :/ Lite synd att det skulle ta slut så fort men vi ses snart igen.

Idag ska jag inte göra speciellt mycket,eftersom det är söndag.Den onödigaste dagen under veckan men rätt skön ändå :) Jag har precis brett tre mackor med skinka på & placerat mig på min systers rum med Vi på saltkråkan på tvn. Jag har ingen video på mitt rum och därför sitter jag här :) Härligt att ha en syster ♥
Nu ska jag äta och kolla på filmen & när jag orkar ska jag fortsätta skriva på mitt teckenspråksarbete.Har inte många frågor kvar men ändå finns inte orken men den måste komma snart! :)
Vi hörs ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0