En bra början på lovet :)

Planerna inför idag/fredag är att klockan ringer redan klockan åtta, halv9 - hur ska jag klara det? Jag ska duscha, packa till nannisen och göra ve mig & göra det jobbigaste av allt, bestämma klädsel :) Gud vad jobbig jag är.. Tåget till Helsingborg går redan 11.07 då jag kommer vara på stationen i tid för att inte missa den för om jag missar det, missar jag mitt tåg vidare till Ängelholm. Ska försöka inhandla en kaffe på espresso house i stan, vem vet.. Jag kanske hinner. Hoppas på det bästa!
I Ängelholm ska jag träffa Emma, vi ska nog bara gå runder i affärer(?) och prata & lära känna varandra lite mer, fast hon är redan en riktigt bra vän i mina ögon. När Andreas och Niclas slutat ska vi träffa dom och ta en fika ihop någonstans & senare bege oss hem till Niclas, men måste bara ha cola & gottis med mig då.. Mums vad godissugen jag blev nu. Men i vilket fall som helst så tror jag att dagen, kvällen och natten kommer bli fantastisk rolig. Vi ska titta på en massa filmer och mysa ihjäl oss. Härligt!
Här kommer två riktigt snygga bilder på Emma.
Visst är hon bara så vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0