Duschtimé

Nu är klockan 3 och jag har haft uppe denna inläggsida i drygt tre timmar. Så jävla segt att man inte kommer på vad man ska skriva! Mitt hjärta ringde och väckte mig vid tio tiden & jag som skulle sova länge. Haha nog att det blev så. Efter vi lagt på kunde jag inte somna om så jag smsade lite med honom, Emma och Emma. Sen startade jag en film, dinner with friends och nu tittar jag på fröken sverige. Startade datorn för ett tag sen har försökt hitta det perfekta sommarjobbet för mig men jag hittar inget som passar mig. Ska se om jag kan få på Hauffes. Behöver ett jobb iallafall eftersom jag ska resa i sommar. Och det går ju inte ifall man inte har pengar.

Det blir dags för duschen om ett litet tag. Halv fem blir man hämtad för att vara barnvakt hela kvällen. Kommer bli bra och om kvällen ska bli bättre så kommer min älskling sova hos mig inatt. Det håller vi tummarna för.
Vi hörs efter duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0