Diskuterat klart för idag

Kladdkakan var suverän men huvudvärken släpper inte. När min morbror och de andra åkt hemåt gick jag upp & satte mig här. På tvn är det en Stefan & Krister film som heter Söderkåkar. Den är rolig och har en massa skojiga sånger i sig. För ett tag sen ringde min älskling till mig och vi började diskutera hotell och middag nästa helg alltså inte den som kommer nu. Jag tycker det låter suveränt men just nu är det inte mycket jag orkar, denna jävla huvudvärken. Fan försvinn med dig. Jag hatar dig. Alla hatar dig.
Nu ska jag kolla runder lite på kläder och skicka iväg ett mail & sen när klockan slår ska jag lägga mig & sova så länge jag bara kan imorgon för jag ska ändå inte göra något. Tråkigt som fan.
Skriver innan jag lägger mig. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0