Der har været en krig her

Ändrade planer. Direkt när jag stängt ner och loggat ut igår skickade man iväg några sms till älsklingen. Han föreslog att jag kunde komma till honom vid 10 & jag är jag så jag går dit. Jag gick dit och köpte med mig fransbröd. Vi fixade lite, pratade och käkade kycklingcurry med ris & fransbröd. Det är verkligen supergott. Hjälpte till med disken och så & sen hittade den lilla busen mitt choklad i min väska så det tog slut innan jag ens hunnit blinka typ.
Det var dags, dags att gå mot stationen och säga hejdå. Väl på stationen sa jag hejdå och gick hemåt. Diskade och plockade undan när jag kom hem & har sen suttit här och tittat runder på olika sidor. Ska köpa de underkläderna jag lagt in här innan. Dom är skitfina! Me like.
Men har inte tid att sitta här mer. Mitt rum ser ut som en föredetta krigsplats. Massa kläder och skit överallt. Bombnedslag helt enkelt. Fått några enkla bilder så dom kommer här.
Mitt bombnedslag till rum såklart.

Här kommer bilder på byrån, det är värre där! Haha
Första lådan, linnen, skjortor och t-shirts

Andra lådan, koftor och pyjamaser

Tredje lådan, tjocktröjor.

Fjärde lådan, byxor & shorts mm..


Ska börja städa nu och efterbilder kommer & förhoppningsvis ser ni också skillnaden. Vi hörs när allt är klart. Tar en till två timmar satsar vi på. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0