Dag Tjugofyra

Din bästa födelsedag

När jag har fyllt år har jag alltid bara haft ett kalas för mina släktingar & de närmaste vännerna men förra året, på min 17års dag var det annorlunda.Jag bestämde med mina närmaste vänner att hitta på en massa roliga saker.Det var jag, Danie, Johan, Emma, Sarah och "The Pig". Vi var hemma hos mig först och åt tacos, sen blev det tåg & vidare med båt till Danmark & sen vidare på fest vid sjukhuset :)
En härlig kväll med båda bra å dåliga minnen. Kommer aldrig glömma dagen och natten jag blev & var 17 år♥

Kommentarer
Postat av: twinnie

"jag fyller år idag" "JAG FYLLER ÅR IDAG" hahaha den repliken man hörde mest av hela kvällen :D! kmr aldrig glömma den, så rolig fullt med massa goa minnen =)

2011-02-13 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0