Dag Nitton

Din favoritplats

Min favoritplats redan som liten var på stranden i Hemmeslöv, Båstad! Jag brukade cykla dit när jag var ledsen eller bara ville vara ensam för ett tag. Där kände jag mig levande. Blåsten i håret, havet silandes mellan tårna. Men nu kommer jag inte spendera varenda sommar där mera men kommer åka dit och bada i havet någon gång i sommar har jag tänkt för är det något jag saknar så är det den stranden!

Förutom den så är min favoritplats i min älsklings armar. Hos honom mår jag alltid bra. Han finns alltid för mig, när jag är glad och när jag är mindre glad. Tillsammans med honom kan jag vara mig själv, skratta, gråta och allt det andra. Jag älskar att känna hans värme mot mig. Gud vad jag saknar honom nu när jag tänker efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0