Bloggat från min mobil.

Haft en underbar dag med mitt hjärta, like always. Vi har kollat tv, tagit de lugnt och bakat muffins. Väldigt goda blev dom! Även jag som fick äran att bestämma maten för middagen. Det blev wienersnitzel med potatis & brun sås och grönsaker så klart. Dom är viktiga :) Efter middagen blev de kladdkaka till efterrätt. Mums men tog för mycket så orkar inte :$ men de är lugnt. Planerna ändradres för 40 minuter sedan typ & jag ska spendera min natt med min underbara pojkvän. Älskar att nanna med honom.. Vi kollar tv nu och jag är riktigt förkyld. Vet inte varför :/ Imorgon kommer jag nog hem tidigt för Andreas ska träffa en kompis men planerna kan ändras lika snabbt igen. Men ska inte skriva mer nu utan vi hörs mer imorgon. Godnatt och sovgott! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0