At kysse er som at drikke te af en si. Man får aldrig nok.

Hej hopp Chokladsnopp. Jag har haft en rätt bra dag framför allt även om den har varit extrem tråkig. Min älskling ringde och väckte mig klockan 5 men jag somnade om så gick inte upp förrän de var mat, ett tag innan 6. Till middag blev det kyckling och pommes. Jag börjar tappa lusten till att äta, helt och hållet igen. Men det får jag fixa på något mystiskt sätt! Hoppas jag fixar det.
Nu har jag kollat färdigt på tredje filmen Harry Potter och har påbörjat den fjärde filmen, Den flammande bägaren. Lika bra som de andra gångerna man sett den, typ 2 gånger tror jag.  Ska snart gå ner och hämta mig ett glas cola och något gott för magen, kanske även stannar där nere ett tag. Knappt träffat min familj idag fast alla varit hemma lika många timmar som jag kan man säga. Glömde även min tid hos tandläkaren idag. Lite tråkigt för nu får jag en ny tid men förhoppningsvis inte i april för det vill jag inte..

Ännu har jag ingen veckoplanering men idag har jag inte gjort något & imorgon har jag inte ännu en aning om vad jag ska göra. Men jag kanske ska ta mig till Hyllinge och fixa de där sakerna jag skulle fixa. Hoppas de blir ett positivt svar nu bara. Håller tummarna.

Ska gå neråt nu och även försöka få tag på någon människa att prata med. TIll kvällen ska jag försöka få min vecka inplanerad men annars får ni vänta tills det kommer.

Här kommer en gammal bild på mig från klassresan i 9an.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0