Alla ♥ dag mys med älskling!

Dagen började med praktik,vanliga lektioner och pyssel sista. Gjorde ett alla ♥ dag brev & kort till mitt hjärta som han fick utav mig. När skoldagen var slut blev det att vara på fritids, ritade och chillade runder litegrann. Behövdes att ha ögon överallt idag tycker jag.
När praktiken var slut gick jag hem, bytade om och gjorde ve mig så jag såg ut som en människa och inget lik. Min kära fader körde min älskling hem från Ängelholm så han hämtade mig efter att ha lämnat honom. Fick även en alla hjärtans dag present av min mormor och morfar, 200 kr - direkt till spanien
Hos min älskling blev det att käka tårta, kolla film, ligga och snacka för var lite ledsen och bara mysa. Varje stund med honom och varje tanke på honom förlänger mitt liv med en sekund. Kommer leva ett bra tag till eftersom han är det enda som är i min skalle dag som natt.
Nu är jag iallafall hemma efter en helt suverän och mysig dag. Smsade lite med Emma innan och vi bestämde att jag, hon och kanske andreas & niclas skulle ta en fika ihop. Hon är helt underbar, glad jag träffade henne ♥
Ska stänga ner och inta sängen med rasande fart, skulle lägga mig tidigt idag så jag orkade morgondagen.. men ännu vet jag inte hur den ser ut. Antingen plugg eller Hif i Ängelholm med Älskling och hans kompisar.. ♥
Men mer om det imorgon. Kram på er och godnatt!

Här kommer två bilder från mitt alla hjärtans dag pyssel!


GLAD ALLA ♥ DAG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0