100 women

Det blev minsann inget godis för min del, inte nu iallafall. Direkt när jag tänkte gå ner och hämta så ropade pappa och då var maten klar. Hade ingen aning. Det blev spaghetti och köttförssås, inte min favvo precis men jag åt och blev mätt. Blir nog en skål cornflakes med mjölk innan jag somnar idag.
Efter måltiden gick jag upp och startade pirates of carribean 1 igen, eftersom jag inte hann se färdigt den innan. När den är slut har jag valt ut en film på Voddler som jag ska se. 100 women heter den och verkar helt okej faktiskt, om man läser vad det står om den. En lite knäppis film verkar det som, och det passar mig perfekt idag. Är lite knäpp, idag och alltid annars såklart.
Nu ska jag kolla på filmerna och efter det hör jag av mig igen.
Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Anthonymathilda

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-01-16 @ 10:22:33
URL: http://anthonymathilda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0