Tredje advent




Varit en otrolig mysig tredje advent. Startade dagen med att vara med min fina pojkvän och fortsätter den genom att bara vara med mig själv och titta på bra filmer. Mer kan man inte begära, inte idag iallafall.
Imorgon är det ny dag och även ny vecka, med nya äventyr som väntas. Det är även sista veckan på pratiken, sorgligt men ändå sant. Så i veckan är apu uppgifterna högst på listan. Måste fixa dem, utan att ramla ihop! Mycket mer har jag faktiskt inte att säga utan nu väntas sängen med först ska jag starta en julkalender och se några avsnitt innan jag slocknar.

Godnatt mina vänner. Hoppas er tredje advent har varit minst lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0