Skrattets dag kan man säga

God kväll mina vänner!

Idag gick jag till praktiken och dagen bjöd på mycket underhåll, två fina luciatåg bland annat. Mycket duktiga flickor & pojkar!
Efter praktiken tog jag bussen till Ängelholm, sen vidare till Vallhall Park där min älskling går i skolan. Där var jag med på hans lektion och pratade om allt möjligt, trevligt. När han slutat tog vi bussen till stan & sen från Ängelholm till Åstorp.
På bussen var vi helt övertrötta och skrattade åt allt och ingenting, älskar såna dagar! Väl i Åstorp blev vi hämtade av hans mamma och det blev att handla på oj och sen fick jag skjuts hem.

Nu är jag alltså precis hemkommen, men ska iväg igen.. Till oj och handla. OCH HÄMTA MITT PAKET MED NYÅRSKLÄDERNA FRÅN NELLY!! :D

Vi hörs senare för efter oj blir de plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0