Shoppat nyårs outfit och mår bra

Hej hopp!

Nu är de nästan natt, snart ny morgon på köpet & äntligen ska jag tillbaka till praktiken! Åh vad jag längtat. Hatar att missa något jag vill göra.

Under kvällen har jag skrivit på projektarbetet, och fått en del klar och resten blir förhoppningsvis klart imorgon. Men sen är de APU uppgifterna som oroar mig, är inte riktigt klar på hur man ska svara osv, men får fråga min syster om hon kan hjälpa mig litegrann :)
Sen har jag också sprungit runder på olika sidor på nätet, letat efter den perfekta nyårsoutfiten! Hittade en sjuktsnygg skjorta som jag klicka hem, ett par skyhöga skor som jag ska lära mig gå i & sen nu finns de bara ett problem, ett par byxor! Men jag löser det! I vilket fall som helst är jag nöjd :*
Nu hoppas jag bara att Andreas tycker de är fint, annars hoppar jag i taket eller något, haha!

Tanken med detta inlägg var att jag skulle säga godnatt så då får jag göra det helt enkelt. Godnatt, snabbt och enkelt! Vi hörs mer imorgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0