Nu är det lov

Nu har jag jullov i cirka två veckor och det känns så himla skönt! Dagen har jag spenderat i skolan där de blev att kolla på MrBean & sen tog jag tåget med min prins till Ängelholm för att fika lite på espresso house med hans kompisar. När fikan var slut tog jag, Andreas och hans kompis Jesper tåget till Helsingborg för att kolla i affärer efter julklappar osv. Till sist blev de dags för att äta litegrann, men eftersom klockan var så mycket fick jag ta med mig maten på tåget, donken mat...igen!
Klockan blev sedan fyra, och det var dags..dags för att ta sprutan som jag fasat för. Hon sa till mig att jag skulle slappna av men det funkade inte, jag kände hur vätskan kom in i min arm och jag blev äcklad. Fick sitta kvar på vårdcentralen ett tag för de fick inte  släppa iväg mig förrän dom visste jag var okej. Efter det beställde jag tid till klippning, 30 december halv 11.. Ska bli mycket skönt att klippa av de sletna topparna..verkligen på tiden!

Under kvällen har jag bara legat i soffan och degat, men snart börjar en bra film så den ska jag se. Sen får man se vad resten av kvällen och natten har att erbjuda för tidigt lär jag ju inte sova - det är ju lov!



Vi hörs imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0