Lil julafton

Hej allesammans! Är ni spända inför imorgon? Jag kan inte säga varken ja eller nej, för jag har absolut ingen julkänsla men julafton är alltid mysig. Massa god mat, min familj och julklapparna förstås!
Idag gick jag upp med tuppen kan ni tro, eller inte. Klockan halv 11 väckte min kära pojkvän mig, så gullig som han är. Det blev ändrade planer, jag ska ta bussen lite tidigare till väla eftersom han slutar tidigare idag. 
Det är såhär jag ser ut, svarta byxor, vitt linne och röd tröja ovanpå det! Mycket snyggt enligt mig själv.

Snart beger jag mig till Väla hållet så det blir antingen uppdatering via min telefon eller inte alls, tyvärr. Men vi ses säkert ikväll. Kram på er
ursäkta den suddiga bilden men min webcam är inte av den bästa sorten (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0