Längtar hemåt

Nu har tomten varit här, och klapparna är öppna & Tessan är nöjd. Mycket av de jag önskade mig låg innanför pappret. Sen har vi även spelat julklapps spelet & jag satt utan paket tills de var en sekund kvar & då knep jag de som var fullt med godis i..

Nu har vi även slukat en tårta och lite mer god dricka till det. För ett tag sedan tackade vi alla och begav oss hemåt, medan pappa åkte själv till kyrkan.

Jag och mamma har placerat oss i soffan & tar de lugnt nu, varit en dag med många känslor.. Ibland blir familjen för mycket och inget man kan göra åt de heller..

Vi hörs mer imorgon för jag är inte alls på humör nu mer, den enda jag vill prata med pratar inte med mig..

Godnatt på er.. Och god jul :)

Vi hörs senare..kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0