Kul med pepparkaksbak

Hej kära vänner!

Jag har haft en bra dag på praktiken och även efter, min underbara prins överraska mig med att möta mig så vi gick fram & tillbaka och sen skildes vi åt vid bron här i Åstorp, inte riktigt lika kul att gå ifrån honom. Men vi hade otroligt mysigt även om vi bara gick & pratade, allt med han är mysigt.

Senare under dagen har jag inte gjort speciellt mycket, har bara bakat pepparkakor och sovit en stund. Är besviken på mig själv eftersom jag inte tagit tag i mitt plugg än, och jag måste fixa det...innan måndag! Kom igen nu Tess!

Nu ska jag faktiskt inte skriva mer utan ska snart lägga mig. Vi hörs imorgon :)
Här kommer bild på pepparkakorna!


Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0