Julklapps letande

Under helgen har jag varit med min underbara pojkvän, vi lagade mat tillsammans igår och kollade på filmer hela kvällen. I morse vaknade jag av hans fina läppar mot min kropp, lovely feeling! Under eftermiddagen hann vi inte göra så mycket för vi gjorde frukost, bacon & ägg osv. och sen satt vi bara & pratade om allt som hade hänt och allt vi tyckte vi behövde prata om. Det är verkligen en underbar känsla, att verkligen kunna prata om allt mellan himmel och jord, med den man älskar över allt annat. När klockan slog två lämnade vi mitt hus och började promenera mot hans, det var som sagt tid att gå ifrån varandra för den här dagen. Det kommer alltid massa tårar ner för min kind när den stunden närmar sig. Hemskt att lämna den man älskar, ni som inte upplevt det - säg ingenting!

När jag kom hem tog jag tag i en massa som jag var tvungen att fixa. Har bland annat skrivit om alla texter som jag skulle skriva om i projektarbetet, nu ska jag bara skriva in dom i datorn men det blir en annan dag. Nu tänkte jag sätta mig här och fixa fram den perfekta julklappen till min perfekta pojkvän!

Vi hörs lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0