Försenat fredags inlägg

Hej på er.
Nu kommer inlägget som skulle kommit igår men allt funkar inte som det ska.

Igår var det ännu en dag på praktiken, även en bra sådan fast med mycket att göra såklart. I vilket fall som helst, efter praktiken träffade jag min snygging i Åstorp så tog vi bussen till Familja tillsammans och träffade Nilla :)
På Famila gick vi runder och kollade lite, sen åt vi & snacka en massa. Börja bra men sluta mindre bra kan man säga men allt löser sig med tiden.

Senare tog jag och Andreas bussen tillbaka till Åstorp, då bestämdes det att vi skulle åka till Ängelholm och hitta på någonting med hans kompisar så det blev så.

Under kvällen blev de vara en hel del snack och skratt, sen nannade jag med mitt fina hjärta.

Vi hörs snart då jag berättar om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0