En tanke som slog mig

Som sagt. Mycket har hänt, inga detaljer kommer skrivas ut här

Julafton var en riktigt bra kväll, men dagen därpå var så mycket bättre. Var tillsammans med min älskade prins och hans familj & grannar. Vi åt god mat, skrattade och hade en riktigt trevlig stund ihop. Sen blev det att jag sov hos honom, svårt att sova med så många tankar i huvudet. 

Nu, de andra dagarna har jag varit hemma och städat & tvättat. Även fixat internet till min stationära dator så nu håller wow på att installeras och sen ska jag börja spela. Mycket mer har faktiskt inte hänt om man inte skriver detaljerat.

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv och försvinna någonstans, antingen till helsingborg eller väla. Måste skratta och prata av mig litegrann, och kanske till & med shoppa av mig alla känslor, förhoppningsvis. Mer än så har jag inte att säga. 

Bilder på julklapparna kommer när jag tagit tag i mitt liv. 

En tanke slog mig och jag tänkte att jag skulle starta en helt ny blogg, när 2012 startat. Vi får se.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0