En riktig mysdag

Min första lovdag har jag spenderat i myskläder i min mysiga soffa med mysiga program och filmer på tvn. Men säg inte att jag är lat, för jag har minsann promenerat till oj för att handla en massa mysiga produkter till mitt hår och har minsann gjort pannkakor också. Jag tog en riktig dusch innan allt mys börja!

Nu blev det väldigt mycket mys i meningarna här, men det är väl bara mysigt! Haha.

Även kvällen har jag spenderat hemma och min älskling har jag minsann inte stött på idag, tyvärr men imorgon då jävlar ska vi ses! Nu sover nog resten av familjen så ska snart promenera till vår mysiga soffa igen och ta något gott att äta. Är riktigt sugen på fransbröd och varm choklad, det säger magen inte nej till!

Nu ska jag inte dra ut på det här mer. Vi hörs kanske mer imorgon, har en hel del att fixa. Kram



bilder från i tisdags. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0