En jobbig måndag

God kväll på er allihopa!

Imorse var det jobbigt att gå ifrån min sköna & varma säng, men efter många om och men lyckades jag. Det blev en dusch, göra ve sig och hann även få i mig två ostmackor. Attans vad bra jag är!
Praktiken började med ett möte med min mentor och min handledare, fick bara positiv respons & hon sa att jag var välkommen tillbaka och det känns bra. Vill inte lämna klassen :( trivs så himla bra där. Resten av dagen har varit väldigt lugn.

Efter praktikens slut cyklade jag och handlade för mamma är ju sjuk, sen mötte jag faktiskt min fina pojkvän och följde honom hem i ösregn! Gullig jag är. Snart är det dags för mat och efter det ska jag skriva lite på apu uppgifterna & sen lägga mig tidigt, tidigare än igår iallafall!

Imorgon ringer klockan redan 5 för en timme senare ska jag vara på skolan & hjälpa till inför klassens lucia uppträdande. Ska bli kul faktiskt. Eftersom jag börjar två timmar tidigare, slutar jag också två timmar tidigare ;) Så vad jag vill & hoppas på är att jag ska leka med min prins imorgon men om de inte blir av så blir det att baka pepparkakor,men får se hur det blir! :D

Nu: käk!! Hörs senare

Ps. Slog mitt rekord :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0