Älskad av hela mitt hjärta

NU! Ja, nu jävlar i det är jag frisk och kry. Igår blev det minsann ingen skola för min del eftersom jag spenderade hela min natt med att hosta, alltid lika trevligt. Eller inte. Vilket fall som helst så har jag varit i skolan idag. Det var en massa snack om vad som hade hänt när vi inte träffats och ja, en massa annat. Och jag fick min älskade kötbullsbaguette, den är älskad! Sist men inte minst blev de en tävling, vi skulle pynta vars ett pepparkakshus och vårt blev verkligen skitsnyggt! Borde ha medalj. I min grupp var jag, Vicki, Julia, Jonna och Danie med & som vi kämpade. 

Efter plugget åkte jag vidare mot Väla, blev en hel del shopping bland annat julklappen till min prins - men blev väl en del till mig själv med, mest underkläder. Älskar att handla det! Fråga inte varför... Sen satt jag där i min ensamhet och väntade på bussen medans jag pratade i telefon med min kära pojkis. På bussen satt jag och vilade för huvudvärken var påväg tillbaka. 
Nu när jag har kommit hem ska jag ta det lugnt och invänta dagen imorgon, onsdag & det innebär jullov.

Vi hörs mer imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0